Devin D, Toronto, Kanada 2015/02/07 Een woord vir hierdie makelaar. Verskriklik. My beproewing met hierdie gemeen makelaar begin terug in die middel van 2014 en soos die meeste van jou wanneer jy onderteken met 'n "drukknop 'n binêre opsie platform wat ongelooflike winste in 'n kort tyd sal produseer. Hulle verbind my profiel om AmberOptions (Ek keel up bietjie in my mond elke keer as ek dink aan hul naam en dink aan die talle gefrustreerd dae wat ek kon gered as ek nie het onderteken met hulle) ... Maart 2014 - Begin handel die binêre robot en natuurlik is dit verliese geld onmiddellik. Ek het probeer om dit te laat werk en dit het nie gelyk of om te werk vir my. So ek besluit my fondse uit te haal. Dit waar die crappy ondersteuning begin. Amber sal alles doen om jou te gee nie jou geld terug. 28 Julie 2014 - Na maande van kla iemand uit Amber opgemerk my pyn en het gesê hulle sal dit 'n aksie te kry. Hulle het uiteindelik my verbind om my "nuwe" rekening bestuurder wat sê hy sal my handel seine wat 85% akkuraat en ten volle outomatiese was gee. Dom Ek aanvaar hul aanbod, want ek verloor het met die binêre robot. 5 September 2014 - Na handel was hulle eintlik in staat om geld te maak in my rekening. Dit was net omdat hulle gevoel het ek swak kliëntediens en wat nodig is om iets te "hou" My fondse in die spel te doen. Voel goed het ek besluit om al my fondse te onttrek, want ek was voor. Maar, ag nee, Amber is nie van plan om jou te laat eintlik winste uit te neem! 7 Oktober 2014 - Na verskeie versoeke om my onttrekking versoeke eer omdat hulle my rekening nie handel, iemand geslaag bestellings my rekening tot 'n idioot op die handel vloer en hulle verloor 80% van my rekening op een dag. Na skree op hulle waarom hulle verhandel en het my onttrekking nie uit te voer hulle het vir my gesê, want ek hulle nie uitdruklik vertel om te stop handel seine op my rekening was daar 'n blok op my rekening van enige onttrekkings. Hoekom het niemand van die kliëntediens of my rekening rep my gekontak om my te vertel dat toe ek geroep het, per e-pos, en talle onttrekking versoeke voorgelê Ek het geen idee nie. Eintlik het ek het nie 'n idee ... want ek het dit beteken dat hulle verloor geld en hulle wil hê om 'n paar "slegte ambagte 'waarin hulle was besig om die ander kant met my handel te maak. Hulle uitgevoer en ek verloor en daardie fondse gaan terug na hul rekening. 27 Oktober 2014 - Na veg met Amber ondersteuning (of gebrek daar van) my verlore fondse te vervang, aangesien ek nie niemand het gevra om voort te gaan handel my rekening en om die verlore geld te vervang. Ek het opgestaan en net besluit om die oorblywende 20% van my rekening onttrek. Geen ag geneem totdat rekening terug antwoord op my gesê ek kon nie enige fondse te onttrek omdat my rekening was net $ 2,50. WTF AMBER. 10 November 2014 - Amber replays hulle beheer van die verkeerde rekening en ek eintlik gedoen het fondse. Hul sleg nie, maar hulle kon nie die onttrekking b / c hulle 'n lewende stem bevestiging van my sou nodig uit te voer. Wanneer het hierdie proses kom in die spel? Maar dan vertraag hulle kontak my by die beantwoording van die ondersteuning hulptoonbank nommer. Hulle het toe gesê my "nuwe" rekening bestuurder sal binnekort kontak my as my ou rekening rep het kanker en dit was die rede waarom hy nooit beantwoord my. 1 Desember 2014 - Na meer e-posse en oproepe van myself te ondersteun om 'n antwoord op wat gebeur met my onttrekking versoek ek uiteindelik 'n "nuwe" rekening rep wat aan my rekening gekry het. Hy is woedend oor die handel ondersteuning wat gebeur het op my rekening en geloftes om te sorg vir my rekening en sal vervang 'n paar "van my fondse net as ek bly en laat hom handel my rekening met 'n nuwe verhandelingstelsel wat hy gebruik vir sy kliënte . Ek het besluit om hierdie idioot 'n kans ... nog 'n fout van my kant af gee. 17 Desember 2014 - Die handel stelsel begin om geld te verloor soos 'n lekkende emmer. Ek het besluit ek beter stop hy bloeding en neem my geld en hardloop. Ek versoek die rekening rep en ondersteun om te stop die stelsel outomaties handel my rekening. Wat 'n skok, geen aksie geneem totdat 17 Januarie totdat hulle uiteindelik bevestig hulle sal die verhandeling op my rekening deaktiveer. Wat was daar rede vir die groot vertraging, hulle het gesê hulle het oor die vakansie veronderstel beperk. Hoekom is dit my skuld en waarom sou my rekening ly vir hul gebrek aan bevoegdheid? Omdat daar gesê en gedoen hul handel robot het my 'n bykomende 30% van my portefeulje. Ek was af -50% van die begin af. Toe hulle terug geantwoord was daar geen melding gemaak van my onttrekking of my verliese en as hulle iets daaroor sou doen. Sodra hulle jou geld is dit soos om te probeer om goud uit Fort Knox kry! So na 17 Januarie is dit waar ek staan, ek is nog spandeer ontelbare dae om te probeer om 'n antwoord of 'n update op my onttrekking versoek van my oorblywende fondse vir weke kry en al wat ek sien outomatiese boodskappe wat 'n persoon se binnekort kontak my. Niemand is iets actioning daar. Hulle het nog steeds my geld en weier om my te laat gaan van hulle gemeen hande. Ek het tot die gevolgtrekking gekom daar is geen werklike ondersteuning aan hierdie makelaar, of ten minste die vullis om jou te behandel soos 'n normale kliënt. Ek weet nie hoekom daar nie 'n nul-ster 'gradering op hierdie site as dit is wat ek vir hierdie makelaar sou sit. Dit makelaar is by verre die ergste makelaar op die planeet. Asseblief, as jy waardeer jou tyd en geld te doen nie .... ek herhaal…. MOENIE ... belê 'n sent in hierdie makelaar. Hulle sal die lewe suig uit jou en jou geld te hou totdat jy opgee en loop weg. Dit is hul taktiek. Hul ondersteuning, besigheid, en veral hul etiek is ernstig onder die industrie standaarde. Ek dink wat hulle nodig het om hul naam te verander na iets wat meer gepas. In plaas van AMBER OPSIES, hulle genoem kan word! "Ek gaan om jou opsies te brand"
No comments:
Post a Comment