Sunday, September 11, 2016

9 Forex Stelsels

9 Forex Trading Systems GRATIS Forex eBook 27 Julie 2011 9 Forex Trading Systems GRATIS Forex eBook is 'n geskenk van Lars Larsson, 'n pro forex handelaar van Stockholm, Swede. Aflaai hierdie 9 Forex Systems GRATIS. Ek is nie seker oor die skrywer van hierdie Forex eBook maar dit gee weg 9 Forex Trading Systems GRATIS. Hierdie Forex Trading is soos volg: 1. Forex Wins System 2. 'Kopvel' Handel die 1min Charts System 3. bewegende gemiddelde Intraday System 4. Die Dag Handel Forex System 5. "Mikro Trading" die 1 minuut Grafiek System 6. Tom Demark FX Stelsel 7. Die Forex Nuus Trading System 8. Die GI System 9. Forex Intraday spilpunte Trading System Ek dink hierdie stelsels is goed. Jy kan gaan deur middel van elkeen van die handel stelsel wat in detail verduidelik het met toegang en uitgang reëls. As jy wil, kan jy dit toets op jou demo rekening en sien hoe goed hulle handel. Maak dit 'n reël, die eerste 'n stelsel te toets op 'n demo rekening vir ten minste een maand. Maak ten minste 100 demo ambagte. Bereken die totale netto wins deur die aftrekking van die bruto wins van die bruto verlies. Dit sal jou 'n breë idee oor die winsgewendheid van die handel stelsel gee. Maar jy moet meer weet! Totale netto wins is net te breed 'n maatstaf. Moenie deurmekaar deur dit te kry. Gebruik hierdie 100 ambagte op die gemiddelde wen om verlies-verhouding van die stelsel plus maksimum drawdown, gemiddelde onttrekking, gemiddelde handel statistiek en ander belangrike statistieke te bereken. Onthou altyd, handel is 'n spel met getalle. Jou terugkeer verbindings met die verloop van tyd. Wat is meer belangrik is om meer op gemiddelde wen as in vergelyking met die verlies in die lang termyn. Maar die grootte van jou gemiddelde oorwinning in vergelyking met die gemiddelde verlies gaan om vas te stel hoeveel winsgewend sal jy in die lang termyn. Dit is die lang termyn prestasie van 'n handel stelsel wat belangrik is. Wat jy nodig het om te weet, is dat of dié stelsel konsekwent winsgewend sal wees. Bereken die gemiddelde verlies oor hierdie 100 ambagte sowel die gemiddelde wins. Bereken die wins faktor van die stelsel. Dit moet nie minder as 2.0 wees. As dit minder as 2,0 is, die stelsel is nie winsgewend nie op die lang termyn. Deur dit te doen toets op jou demo rekening sal 'n goeie opvoeding sowel as goeie praktyk wees. Op die ou end, is dit jou handel stelsel wat gaan jy ryk maak. Oorweeg die stelsel wat handel dryf as jou beste vriend. Moenie huiwer om jou beste vriend te toets onder alle vorme van marktoestande. Sodra jy tevrede is met die demo toets, maak 'n mini of 'n mikro rekening en handel te leef met daardie stelsel onder die lewendige handelstoestande. Hierdie stappe is noodsaaklik. Daar moet geen haas nie! Leer om handel forex moet wees soos die voorbereiding vir 'n marathon uitdaging. Kom ons bespreek 'n paar van hierdie 9 Forex Trading Systems nou: Forex Wins System Hierdie stelsel maak gebruik van twee aanwysers Paraboliese Kong en 3 EMA op die uurlikse grafiek. Jy kry presiese instruksies oor hoe 'n handel te betree en wanneer om af te sluit plus waar die stop verlies te plaas. Kopvel handel in die 1 Min Charts System Scalping gedoen op die korter tydsraamwerke. Maar dit kan gedoen word op die hoër tydsraamwerke sowel. Baie handelaars dit nie weet nie. Vir die oomblik, ons vashou aan die 1 minuut kaarte. Op die korter tydsraamwerke, kan jy baie handel seine te kry, maar die kans om valse seine is ook hoog as gevolg van die teenwoordigheid van 'n hoër vlak van geraas op die korter tydsraamwerke. Weereens hierdie stelsel gebruik 3 EMA. Jy kan dit probeer op jou demo rekening en kyk of dit is maklik om handel te dryf op die 1 minuut kaarte. Bewegende gemiddelde Intraday System Hierdie stelsel maak gebruik van die MACD ossillator, 'n volume aanwyser en Bollinger Bands met 'n bewegende gemiddelde en Kandelaars op die 30 minute kaarte. Maar die stelsel is nog nie bevredigend verduidelik. "Mikro Trading" die 1 minuut Grafiek System 1 minuut kaarte as vantevore gesê het vinnig beweeg met 'n baie van geraas. Dit vinnig bewegende aard van die 1 minuut kaarte kan nie jou styl wees. Maar as jy dit doen, kan jy dit 1 minuut Grafiek System probeer om nuusberigte handel op jou demo rekening. Daar is 'n probleem van geheel verslaan op laer tydsraamwerke. Vir wat jy kan probeer drie verskillende EMO en BB kombinasies. Wat ook al, kan jy hierdie stelsel te probeer om op jou demo rekening. Tom Demark FX Stelsel Tom Demark Forex System is 'n eenvoudige, maklik en kragtig. Jy moet dit probeer op jou demo rekening. Tom Demark is 'n bekende handelaar, stigter en hoof uitvoerende beampte van Market Studies LLC. Hy is bekend vir sy Demark Indicators. In April 2011 het die tegniese ontleder aangebied Thomas Demark met die 2011 Tegniese ontleder van die Jaar-toekenning in Londen. In hierdie stelsel, gebruik jy twee EMA met die Momentum aanwyser op die uurlikse Charts. Jy gebruik die Tom Demark Trendline as die filter om die toegang en uitgang besluite te neem in samewerking met die EMAS-en die Momentum aanwyser. Die Forex Nuus Trading System Weereens this News Trading System gebruik die 1 minuut kaarte. Maar die goeie ding is dat dit 'n stywe stop verlies van 10 pitte. Dié nuus handel stelsel is in detail verduidelik. Nuus Trading kan gevaarlik wees. Baie nuwe handelaars kry geslag probeer om die nuus te handel. Maar die gebruik van die 10 pitte stop verlies verseker dat jou risiko is hoogs beperkte wanneer jy die nuus met hierdie stelsel handel. Jy sal ook leer hoe om die Whiplash vermy plus wat is 'n prul. Oefen dit op jou demo rekening. Die GI System Hierdie stelsel maak gebruik van die 1 uur grafiek om die belangrikste rigting van die tendens te bepaal, dan gebruik die 15 minute kaarte om die ideale toegang en uitgang punte met behulp van kandelaars vind. Hierdie stelsel is in detail verduidelik. Forex Intraday spilpunte Trading System Pro handelaars gebruik spilpunt punte in hul handel dikwels. Markte lyk hierdie spilpunt vlakke te respekteer. Handel met hierdie Intraday spilpunte Trading System op jou demo rekening sal 'n goeie opleiding vir hoe om handel te dryf met spilpunt punte en hoe om 'n spilpunte sakrekenaar te gebruik. Hierdie stelsel maak gebruik van twee spilpunt ondersteuning en weerstand vlakke S1, S2 en R1, R2, maar ook die middelpunte M1, M2, M3 en M4 tussen tesisse S1, S2, R1 en R2 vlakke saam met EMA en MACD op die 1 uur en 5 minute Charts . Nuttige inligting vir alle Forex Trading Systems 9 Forex Systems Ebook: 9 Forex Systems Boustene wat ek glo aan fondamente van die 9 Forex Systems wees. Stigting # 1: Ek raai dat jy volg 1 of miskien 2 groot munt pare. Dit raak veels te ingewikkeld om oortjies op al vier hou. Ek het ook aanbeveel dat handelaars kies een van die hoofvakke omdat die verspreiding is die beste en hulle is die mees vloeistof. Ek persoonlik volg net USD / CHF, omdat dit die meeste elke dag beweeg. Gelukkig is alles van die beste Forex nuus en analise gratis op die Internet aangebied word. Hier is wat jy eerste moet doen: * Terwyl jy lees die daaglikse nuus en tegniese ontleding, skryf op 'n stukkie papier watter rigting die ontleder sê oor die groot munt paar wat jy volg en die sleutel ondersteuning en weerstand vlakke vir die dag. Forex strategie # 9 (Teodosi se bewegende gemiddeldes tonnel) Deur Gebruiker op 20 September 2007 - 08:21. Dit Forex stelsel is voorgelê deur Teodosi. Dankie! Ons heg waarde aan jou 'n groot pogings om ons te help bou hierdie gratis Forex strategieë hulpbron waar handelaars regoor die wêreld antwoorde oor Forex kan vind en haal idees wat sal hulle handel te verbeter! "Hallo ouens Ek wil almal van julle te help en ek wil hê jy moet deel 'n paar goeie stelsel. Soos baie handelaars sê goeie stelsel is eenvoudig een 'n `s waarom i`ll jou vertel 'n baie eenvoudige. Pro Paraboliese Kong MT4 aanwyser Pro Paraboliese Kong is 'n wysiging van die standaard gewilde neiging aanwyser vir Meta Trader 4 genoem Paraboliese Kong. In teenstelling met die klassieke paraboliese die Pro Paraboliese Kong aanwyser is vertoon aan die onderkant van die grafiek vertikale lyne waarvan die kleur hang af van die rigting van die tendens. Kenmerke van Pro Paraboliese Kong • Platform: Metatrader4 Wanneer die rigting van die prys Pro Paraboliese Kong aanwyser toon 'n pyl op die grafiek wat ooreenstem met die kleur en rigting, asook uitstallings 'n venster met 'n SMS-boodskap: Gevorderde strategieë Saam met Forex komplekse handel strategieë hierdie bladsy sal na verwagting geleidelik onthul ons sogenaamde Forex gevorderde handel strategieë. Hierdie strategieë sal 'n sterk agtergrond, 'n goeie teoretiese basis het en sal aan ons bekend handel tegnieke en reëls wat deur ervare Forex-handelaars verteenwoordig. Ons het ook gaan handel strategieë wat ons gebruik in ons forex praktyk deel. Moenie vergeet om ons disclaimer beleid te lees. Onthou ook dat enige handel behels risiko's en daar is geen handel stelsel wat immuun teen verliese. Jou ervaring kan maklik begin met 'n verlore handel, so voordat hy op 'n stelsel, maak seker dat jy dit goed getoets. Jou dissipline is en sal altyd die sleutel tot sukses wees. Volg die reëls streng as verander, skryf hierdie veranderinge af en nie verander as jy handel dryf. Dit beloof om 'n goeie ervaring wees! Daar sal geen wonderwerke. Diegene strategieë sal nie revolusionêre Forex strategieë van alle tye of 'n "Heilige Graal" stelsels om jou miljoene te bring, ten minste kan ons nie belowe dat. Wat ons kan jou belowe is dat daar 'n klomp goed om te leer en idees uit te probeer. Om dit te bereik, sal ons ons bes doen! Uwe, Edward Revy en my beste Forex strategieë Team Forex strategieë en stelsels Ek het al die handel die forex mark vir 'n paar jaar nou so ek het 'n hele paar verskillende stelsels in my tyd ontwikkel. is egter daar sommige mense is wat meer winsgewend as ander is, so laat ek jou te deel met jou 'n paar van my mees winsgewende forex strategieë. 4 uur Trading Strategie Ek het hierdie handel strategie myself en gebruik dit vir 'n paar jaar nou. Hierdie een stelsel het meer wins wat enige ander stelsel het wat ek nog ooit gebruik gegenereer, en tog is dit verbasend eenvoudig. Ek kyk net by die daaglikse tendens vir 'n spesifieke geldeenheid paar (gewoonlik die GBP / USD, EUR / USD of dollar / JPY paar) met behulp van 'n baie eenvoudige, maar doeltreffende tegniese aanwyser, dan wag ek vir twee EMA (eksponensiële bewegende gemiddeldes) oor te steek oor in dieselfde rigting op die 4 uur grafiek. Ek sal dan 'n posisie (gewoonlik na 'n effense trek terug) en sal 'n twee-deel afrit strategie om my wins te maksimeer in diens. Een helfte van die posisie sal gesluit wees vroeg vir 'n veilige wins, en die ander helfte sal gelaat word om uit te voer vir so lank as moontlik ten einde die werklike groot prysbewegings te vang. Soos ek sê, hierdie spesifieke forex strategie is hoogs effektief, aangesien gereelde lesers van my blog sal weet, want ek het my handelsresultate elke week deel in my 'Weekly handelsverklarings. In elk geval as jy wil alles oor my 4 uur handel metode te lees, kan jy dit (gratis) toegang deur die invul van die kort vorm vir die reg en teken op my nuusbrief. Die enigste probleem met die handel van hierdie strategie is dat daar altyd sal wees stil periodes en veral dae waar jy weet jy is nie van plan om enige opset te kry op enige van die groot munt pare. Daarom het, op tye soos hierdie Ek sal dikwels in diens van die ander handel metodes wat ek in reserwe te hou: CCI Divergensie Trading System Dit is 'n forex stelsel wat ek onlangs geskep het en dit gebruik basies die gewilde CCI aanwyser met twee verskillende instellings. Die sleutel hier is om te wag totdat daar afgewyk word tussen beide van die CCI aanwysers terselfdertyd want dit wat jy 'n set-up met 'n baie hoë suksessyfer sal gee. Jy hoef nie te kry wat baie goeie set-ups per dag gebruik van hierdie handel strategie, maar wanneer jy dit doen, is jy waarskynlik 'n paar ordentlike wins te maak, want dit is 'n baie hoë waarskynlikheid opstel. Ek het hierdie spesifieke strategie elders op hierdie blog bespreek sodat kliek hier as jy meer wil weet oor hierdie CCI Divergensie Trading System uitvind. Forex Inkomste Motor 2.0 Metodes Ten tyde van die skryf van (20 Junie 2009) Ek het net begin met die drie dag handel metodes ingesluit in die Forex Inkomste Motor 2.0 natuurlik ook. Ek het nog altyd baie skepties oor baie van die kort termyn forex metodes wat ek teëgekom het, maar ek het baie beïndruk met hierdie drie metodes is tot dusver omdat hulle eintlik produseer 'n paar baie goeie opbrengste. In elk geval as jy wil meer besonderhede oor elkeen van hierdie metodes kan jy alles oor hulle te lees op my Forex Inkomste Motor 2.0 review bladsy. Forex fyner kunsies Metode Dit handel metode is ingesluit in die Forex fyner kunsies natuurlik en hoewel dit 'n baie basiese metode, dit is eintlik verbasend effektief. Die doel is om te kyk vir pare wat in 'n sterk opwaartse of afwaartse tendense, wag vir 'n trek-terug, en gee dan 'n handelsmerk as die tendens voortduur. Ek het al met behulp van hierdie metode op die 15 minute kaarte vir 'n geruime tyd nou en dit was nog altyd goed gevaar vir my, want hierdie voortsetting tendense voorkom al die tyd. Weereens as jy meer wil weet oor hierdie spesifieke handel metode uit te vind, kan jy graag my volledige resensie van Forex fyner kunsies lees. Langtermyn-handel strategie Ek is nie regtig 'n langtermyn-handelaar maar soms 'n posisie oop as 'n goeie handel geleentheid hom voordoen. Ek sal gewoonlik gebruik die daaglikse kaarte vir hierdie ambagte en sal kyk na 'n verskeidenheid van aanwysers soos die 200 dae - bewegende gemiddelde, die supertrend aanwyser, gestig ondersteuning en weerstand vlakke, Fibonacci vlakke indien van toepassing, en Marketclub se uitstekende handel seine. Ek sal gereeld my langtermyn ontleding van die verskillende munt pare op hierdie blog post, maar ek sal eers volg dit op met 'n werklike handel as ek regtig vol vertroue oor my voorspellings. Ander forex strategieë Ten slotte, sowel as al die handel stelsels en strategieë wat op hierdie bladsy, ek het ook 'n paar tempo strategieë wat ek wil gebruik wanneer 'n goeie geleentheid hom voordoen. Ek is ook voortdurend toets uit nuwe idees en die hersiening van die verskillende handel stelsels wat ek gereeld per produk eienaars wat wil hê ek moet hul produk te bevorder gestuur. Maar vir die grootste deel dit is my 4 uur handel strategie wat ek spandeer die meeste tyd op, want dit is my kern stelsel wat die bestendigste en betroubare winste genereer. Al die ander forex stelsels word gebruik om my handel pot hupstoot gedurende die stiller tye van die week. Die gebruik van ATR aanwyser te teiken punte te bepaal Deur MR_Forex 2 jaar gelede Die gebruik van ATR (Gemiddelde Ware Range) aanwyser om die teiken Point Bepaal My gunsteling manier om te neem wins te voeg vir bestellings is deur die gebruik van dinamiese Neem Wins na gelang van die daaglikse gemiddelde beweging vir valuta. ATR aanwyser gebruik word om maatreëls wisselvalligheid vir die simbool en die gemiddelde beweging voorspel daarvoor. Hoe [& hellip;] Handel met die beste forex strategieë Deur MR_Forex 2 jaar gelede Die Beste Forex Trading Strategies al forex handelaars altyd dink oor hoe ek die beste forex strategie of handel stelsel. hier sal ek 'n paar reëls te sit as jy beskou hierdie reëls wanneer jy die keuse is jou handel strategie sal jy jou eie "beste forex strategie" te maak. - [& Hellip;] Back testing EA met 90% Modeling Kwaliteit Deur King_Prog 2 jaar gelede Back testing Enige Expert adviseur met 90% Modeling Kwaliteit platform. Meta Trader 4 as jy wil om terug te toets enige deskundige adviseur met 90% gehalte resultate backtest jy moet net vier stappe wat ek hieronder verduidelik volg en jy sal dieselfde resultate ek kry ( 'n 90% persent modellering gehalte backtest) kry. [& Hellip;] Die gebruik van tegniese analise op RSI aanwyser EAMT outomatiese forex stelsel Oor die Download. com Installer Uitgewer se beskrywing Resultate 1 â € 5 van 5 "Nee Stop Verlies beteken dat geen kan doen" 12 November, 2010 | deur forextrading99 2010/11/12 23:22:03 | deur forextrading99 | Weergawe: EAMT outomatiese forex stelsel 3 Outomatiese neem beslis die emosie uit dinge, en dit lyk baie belowend. Die feit dat daar geen keerverlies is 'n definitiewe nie-voorgereg met my. Jy moet 'n einde te maak aan risiko te bestuur! Wanneer dit kom by handel forex is dit belangrik om in staat wees om handel te dryf met emosies in toom. Forex Trading is nie maklik nie, en outomatiese lyk die pad om te gaan, maar daar is so baie sleg outomatiese strategieë daar buite, ek is oortuig dit is die makelaars wat die skep van baie van hierdie "Expert Adviseurs" om die geld sifon uit jou sakke! http://www. tradingmetro. com Outomatiese forex stelsels, reëlgebaseerde strategieë en Gratis tools PowerFlow EA PowerFlow is 'n Meta Trader 4 Expert Adviseur (ten volle outomatiese valuta handel stelsel) wat gepak met moderne handel tegnologie. Dit is maklik om te gebruik en is ontwerp om 'n stabiele maandelikse winste terug te keer, terwyl die behoud van die risiko op die laagste moontlike vlak. 'N gevorderde, maar maklik om te gebruik reëlgebaseerde forex strategie, wat spesifiek ontwerp is vir intraday en swaai handel. Dit is ten volle verstelbaar deur die gebruiker en kom met 'n ingeboude waarskuwings wat monitering tyd afneem. ProFx 3.0 kan gebruik word op alle instrumente deur MT4 en is nie afhanklik van marktoestande soos tendens of reeks. Forex Visa (Free) Forex Visa is 'n unieke Trading Tool wat jou toelaat om die posisies van ander valuta handelaars sien. Met Forex Visa, sal jy weet wat ander handelaars doen wat dit maklik maak om hulle te klop op die forex slagveld. Data verskaf deur MyFxbook. Hoe om te skep en te verbeter enige forex stelsel? Waar 'n goeie forex stelsel te vind? Of jy is op soek na jou eie forex stelsel te skryf of te leen en te verbeter 'n bestaande een, is daar verskeie, tot dusver die beste, webwerwe, wat van 'n goeie hulp kan wees: Forexfactory. com & mdash; 'n groot forum met baie gratis forex stelsels, strategieë, idees, sowel as deskundige adviseurs. Forex-tsd. com & mdash; groot hulpbron, bekend meestal vir sy beste maat gemaak MT4 aanwysers, het 'n artikel met handel stelsels, maar nou het hulle 'n elite betaal lid artikel bekendgestel. Forex-strategies-revealed. com & mdash; 'n groot gehalte webwerf met 'n versameling van forex stelsels vry van eenvoudige tot gevorderde. Hoekom is daar so baie gepraat oor wat 'n forex stelsel? As jy wil konsekwent suksesvol in Forex te wees, moet jy 'n Trading System nodig. en hier is hoekom: - Sonder 'n handel stelsel sal jy nie in staat wees om te analiseer wat jy reg gedoen het en wat jy verkeerd gedoen het. - Sonder 'n handel stelsel jou handel voorkeure sal die hele tyd verander: elke nuwe handelsmerk kan maklik het verskillende redes agter dit. - Sonder 'n handel stelsel kan jy laat inskrywings word as gevolg van konstante huiwering as gevolg van sukkel met jou intuïsie of 'n skielike tweede opinie. - Sonder 'n handel stelsel sal jy meer twyfel oor die beste tyd om 'n ambag of die beste plek om 'n beskermende stop te hou verlaat het. - Sonder 'n handel stelsel kan jy nie konsekwent handel en eis 'n gedissiplineerde handel van jouself. - Sonder 'n handel stelsel kan jy nie ten volle uit te werk jou geld bestuur en risiko's. - Sonder 'n handel stelsel wat jy geneig is om vrees vir die verlies en elke keer as jy nodig sou wees om die vertroue te herwin sal wees. All-in-all is dit moeilik om forex handel sonder 'n handel stelsel. So, het jy 'n goeie forex stelsel gevind. Wat nou? Die meeste natuurlik sal jy begin om dit te toets op jou Forex demo rekening. Maar hoe oor die verbetering van dit? Maak jou nuwe verhandelingstelsel het alles vir jou om geldeenhede suksesvol handel te dryf? Hou op lees, want ons is vasbeslote om jou te stuur in die regte rigting, en as jy ons boodskap te verstaan, sal jy die verbetering van twee keer so vinnig op jou pad na sukses! Kopiereg © Tradingsystemsforex. com Alle regte voorbehou Forex is 'n hoë risiko belegging. Al die materiaal word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik.


No comments:

Post a Comment